piątek, 19 lipca 2013

Liebster Blog Award


Nominację do Liebster Blog Awards dostałam od natalii B :)

"Nominacja do LiebsterAwards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób(informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś/eś blog?

Ponieważ chcę stacjonować w społeczności bloggerów i budyniowym świecie. Zawsze mnie to fascynowało i marzyłam o prowadzeniu takiego bloga z tysiącaaami wyświetleń. Od dawna już wiem, że to jednak nie takie proste :)

2. Jak wielkie znaczenie ma dla Ciebie blogowanie? 

Blog jest dla mnie odskocznią, a także sposobem na porozumiewanie się z Wami, na poznawanie nowych kreatywnych ludzi, na samorealizację.

3. Ile czasu zajęło Ci napisanie najdłuższego postu? 

Posty nie są dla mnie trudnością. Zazwyczaj słowa same wypływają mi spod palców, bo zawsze mam coś, czym chciałabym się podzielić, więc nie liczę czasu pisania. Natomiast pisałam kiedyś opowiadanie na forum i pisanie jednej notki zajęło mi ponad dwie i pół godziny, z poprawkami oczywiście. No ale post zajął ponad 2 strony Worda :D

4. Co byś zabrała na bezludną wyspę? (3 rzeczy)

Zapasa Milkyway'ów, ulubionej wody smakowej i łódkę :)

5. Co chcesz osiągnąć przez pisanie bloga?

Blog jest dla mnie furtką do zawierania nowych znajomości, i myślę, że to jest moim głównym celem.

6. Ile czasu dziennie spędzasz na swoim blogu?

Tyle ile potrzebuję do napisania notki, odpowiedzenia na komentarze oraz zajrzenie do Was. To wszystko zależy od dnia, humoru i ilości dostępnego czasu :)

7. Gdzie chciałabyś/chciałbyś pojechać?

Zawsze marzyłam o dłuuugiej wycieczce do Londynu, aby móc go dobrze poznać .

8. Skąd jesteś? 

Z małopolski, ogólnie rzecz ujmując :)

9. Jak nazwałabyś swoje zwierzątko?

Moje zwierzątka mają różne imiona. Max[pies](takie imię mi się po prostu podobało jak miałam 11 lat ), Bemol[kocur](zamiłowanie do muzyki), Gwiazdka[kociczka](pytajcie młodszej sis), Ciamajda i Zgrywus[kociątka](oczywiście sentyment do Smerfów)

10. Masz rodzeństwo? 

Tak, dwie siostry. Jestem pośrodku.

11. Masz najlepszą przyjaciółkę?

No jasne! Co to za życie bez najlepszej przyjaciółki! :)

Dziękuję za nominację, a teraz moja kolej :)
Nominuję:

Nominuję te trzy dziewczyny. Jest wiele blogów wartych polecenia, ale wg mnie nominowanie z dnia na dzień jest bez sensu :)

Pytania dla dziewczyn:
1. Jaki jest według Ciebie blogowy świat? ( min. 3 przykłady)
2. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
3. Co chcesz osiągnąć poprzez pisanie bloga? 
4. Czy Twoi znajomi czytają Twojego bloga?
5. Jak długo zajmuje Ci napisanie jednej sensownej notki?
6. O czym najbardziej lubisz pisać?
7. Skąd jesteś?
8. Jakiej słuchasz muzyki / Jakie książki czytasz?
9. Czy lubisz zwierzaki? Posiadasz swojego pupila?
10. Masz rodzeństwo?
11. Masz najlepszą przyjaciółkę/ najlepszego przyjaciela? 

Życzę powodzenia! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz